ساراسارا، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 26 روز سن داره
مامان احسانهمامان احسانه، تا این لحظه: 40 سال و 10 ماه و 4 روز سن داره
سالروز عشقمانسالروز عشقمان، تا این لحظه: 14 سال و 7 ماه و 27 روز سن داره
بابا محمدجوادبابا محمدجواد، تا این لحظه: 45 سال و 4 ماه و 9 روز سن داره

روزهای بنفش با دختری به نام سارا

عزیز دل مامان بابا

1393/3/8 4:46
484 بازدید
اشتراک گذاری

محبت
 

دخترکم  مامان  از صبح داره برات میخونه

دیروزم گذشتو

 

پریروزم  گذشتو..........

 

 

دورسرت نگشتمو  امروزم   گذشت.......

 

 

مامان احسانه

 

 

                                  زیبازیباجشنهیسبوسفرشتهمتفکر

 

 

 

 

دخترکم میدونستی تو تنها کسی هستی که من به خاطرش از همه دنیا میگذرم.....

 

 

حتی از عشق....

 

 

 

بزرگتر که شدی میفهمی.......

 

بوسچشمکخواب

 

دخترم

همه دنیای مادر

در مهربانی دستهای کوچک تو

خلاصه میشود

 

 

احساس گرمی لبهایت

بر گونه هایم

 

مرا برآن میدارد

که خود را خوشبخترین زن روی زمین بدانم

 

سهم من از دنیا

 دختر کوچکیست به بزرگی تمام عشق های که در دنیا تجربه شده است.

 

 

بوسبوسبوسبوس

دختر قشنگم.....

وقتی میخندی در دلم قیامت میشود......

نمیدانم تو بلند میخندی یا دل من بند خنده های توست

که اینچنین ویران میشوم....

هرچه هست تو بخند...

من فدای خنده های تو

به جای همه ی گلهای دنیا تو بخند.....

 

 

دخترم قشنگم...

امروز به پایان میرسد از فردا چیزی به من بگو.....

من نمیگویم فردا روز دیگریست.....

فقط میگم تو روز دیگری هستی....

تو فردایی.....

همان که باید به خاطرش زندگی کرد.........

 

 

 

فدات بشم

دختر قشنگم بهترین اتفاق زندگیم....

افتادن تو در قلبم بود

 

جشنآرامدلشکسته

دخترم آرزومند تحقق آرزوهایت هستم

 

 

ببببببببببوسسسسسس...........

 

  سارا جون امیدوارم وقتی بزرگ شدی از مطالب وبلاگت لذت ببری

 

 

 

 

سارای ناز نازی

 

 

تولد دوسالگی

 

 

درتولدت دایی ها عموها ومامان جون ها و آقاجونت همه بودند.اگه دقت کنی  موهات هم  در اومده

        

                                              بوسچشمکبغلزیبا

 

 

 

 

 

 

 

 

محبتتولد تولد تولدت مبارکبوس

 

 

 

 

 

سارا در تولد ریحانه

 

سارا در محرم 92

محبتآرامخجالت

اینم آش دندونی دختر گلم که خیلی هم دوست داشتی

 

 

وای چقدر جای دندونم درد داره.یه کم توتال کر بزنم شاید خوب بشمزیبا

چیه چرا نمیذاری کارمو بکنم؟اییییه دالم ولزش میکنم میخام قوی شم

عصبانیگریهقه قههقویقوی

 

 

 

آبشار استهبان تازه چندقدم برمیداشتی

 

وای وای تو هم آره؟سیزده بدر92

 

وای دالم میفتم.مامان نلیا

 

یه دنس بلم اینجا باغ دنته (جنت)بوس


آخ جون سلسله(سرسره)

 

آرامدلشکستهسکوتدلشکسته

 

 

             

                                  

من دیگه دالم بزگ میشم

لحظه تحویل سال 93

                                  

 

اگه من زودتر بخام علوس بشم چیکال کنم؟

خدایا همه دختلای خوشکلو خوشبخت کن.

باید بلای شوشوم غذاهای گیاهی دلس کنم تا لزیم نخواد.

 

 

سوتسوتترسو

 

بوسبوسبوس

چشمک

بوسبوسبوسبوس

 

 


وای وای عجب دخملی

 

 

 

سارا در خانه زینت الملوک

 

              

 

سارا ومهدی


 

 

         ای قربونت برمدلشکستهبوس

 

 

مامانی وسارا در حال آب بازی

 

 

 

 

  

من و بابامو مهدی و این آقای سیبیلو در خانه زینت الملوک

 

                                 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

پسندها (1)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

مامان امنه
8 تیر 93 16:14
درسا هم این اهنگ رو خیلی دوست داره کلی گشتم تا کد این اهنگ رو یدا کردم حالا اگه سارا جون دوسش داره بیا وبلاگمون اگر میخوایید نظر بزایید تا کدشو بدم خوشحال میشم لینکم کنید